Rejestr zmian w biuletynie
24.11.2017
- Treść zmiany:
- Dodanie podkatalogu 2018 do katalogu Budżet i sprawozdania w menu przedmiotowym
- Treść zmiany:
- Zmiana nazwy katalogu 2018 w menu przedmiotowym (nowa nazwa 2018 - projekt)
- Treść zmiany:
- Dodanie podkatalogu rok 2018 do katalogu Wieloletnia Prognoza Finansowa (WPF) w menu przedmiotowym
28.06.2017
- Treść zmiany:
- Dodanie podkatalogu 2017 do katalogu OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE w menu przedmiotowym
- Treść zmiany:
- Zmiana kolejności wyświetlania elementów w katalogu OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE Menu przedmiotowego
- Treść zmiany:
- Zmiana kolejności wyświetlania elementów w katalogu OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE Menu przedmiotowego
- Treść zmiany:
- Usunięcie podkatalogu 2017 z katalogu OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE w menu przedmiotowym
- Treść zmiany:
- Zmiana kolejności wyświetlania elementów w katalogu OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE Menu przedmiotowego
- Treść zmiany:
- Zmiana kolejności wyświetlania elementów w katalogu OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE Menu przedmiotowego
- Treść zmiany:
- Usunięcie podkatalogu 2017 z katalogu OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE w menu przedmiotowym
poprzednia ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 ...następna
05.11.2020
- Dotyczy dokumentu:
- Dostawa i montaż wyposażenia sal lekcyjnych i innych pomieszczeń dla inwestycji pn. „I etap rozbudowy Szkoły Podstawowej w Świętej Katarzynie przy ul. Głównej 94”, obejmujące dostawę i montaż mebli, tablic szkolnych, drobnych akcesoriów i wyposażenia dla pomieszczeń: dydaktycznych, administracyjnych, socjalnych, technicznych, sanitarnych, stołówki oraz sprzętu AGD
- Treść zmiany:
- Dodano załącznik "Ogłoszenie o wyborze kolejnej oferty.pdf"
- Dotyczy dokumentu:
- Dostawa i montaż wyposażenia sal lekcyjnych i innych pomieszczeń dla inwestycji pn. „I etap rozbudowy Szkoły Podstawowej w Świętej Katarzynie przy ul. Głównej 94”, obejmujące dostawę i montaż mebli, tablic szkolnych, drobnych akcesoriów i wyposażenia dla pomieszczeń: dydaktycznych, administracyjnych, socjalnych, technicznych, sanitarnych, stołówki oraz sprzętu AGD
- Treść zmiany:
- Edycja dokumentu
- Dotyczy dokumentu:
- Dostawa i montaż wyposażenia sal lekcyjnych i innych pomieszczeń dla inwestycji pn. „I etap rozbudowy Szkoły Podstawowej w Świętej Katarzynie przy ul. Głównej 94”, z podziałem na zadania: Zadanie 1: Dostawa i montaż wyposażenia meblowego obejmującego: meble, tablice szkolne, drobne akcesoria i wyposażenie dla pomieszczeń: dydaktycznych, administracyjnych, socjalnych, technicznych, stołówki, Zadanie 2: Dostawa i montaż wyposażenia meblowego kuchni obejmującego komplet szafek kuchennych stojących i wiszących, blat wyposażony w zlew ze stali nierdzewnej, lodówkę oraz płytę elektryczną 4-palnikową dla zaplecza socjalnego nauczycieli i pomieszczenia sprzątaczek oraz sanitariatów wraz z drobnym wyposażeniem
- Treść zmiany:
- Dodano załącznik "Ogłoszenie o wyborze kolejnej oferty.pdf"
- Dotyczy dokumentu:
- Rewitalizacja i infrastruktura bezpieczeństwa we WrOF – poprawa zdolności retencyjnych na terenie gminy Siechnice poprzez budowę zbiornika wielofunkcyjnego w Smardzowie
- Treść zmiany:
- Dodano załącznik "Ogłoszenie o unieważnieniu.pdf"
- Dotyczy dokumentu:
- Rewitalizacja i infrastruktura bezpieczeństwa we WrOF – poprawa zdolności retencyjnych na terenie gminy Siechnice poprzez budowę zbiornika wielofunkcyjnego w Smardzowie
- Treść zmiany:
- Edycja dokumentu
04.11.2020
- Dotyczy dokumentu:
- Zapytanie ofertowe dot. weryfikacji jednego sprawozdania okresowego za okres od 01.01.2020 r. do 31.10.2020 r. wraz z rozliczeniem i zestawieniem dokumentów księgowych, w ramach projektu pn.: „Realizacja pilotażowego projektu rozwiązań Smart City dla gminy Siechnice z uwzględnieniem strategii rozwoju gminy”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020, przez biegłego rewidenta
- Treść zmiany:
- Dodano załącznik "Unieważnienie.pdf"
- Dotyczy dokumentu:
- Zapytanie BRM.0003.40.2020 r. – Ł. Kropski – przekazanie szczegółowej informacji o budowie kontenerów socjalnych na terenie Stadionu w Siechnicach
- Treść zmiany:
- Utworzenie dokumentu.
- Dotyczy dokumentu:
- Zapytanie BRM.0003.39.2020 r. – A. Schindler – dot. realizacji zadań w ramach „Gminnego Programu Rewitalizacji – rewitalizacja pozostałych miejscowości gminy Siechnice w ramach PROW 2014-2020”
- Treść zmiany:
- Utworzenie dokumentu.
- Dotyczy dokumentu:
- Zapytanie BRM.0003.38.2020 r. – A. Schindler – dot. podania terminu ogłoszenia przetargu na „Opracowanie wielowariantowej koncepcji projektowej budowy centrum przesiadkowego P&R przy przystanku kolejowym w Zębicach”
- Treść zmiany:
- Utworzenie dokumentu.
- Dotyczy dokumentu:
- Zapytanie BRM.0003.37.2020 r. – Ł. Kropski – dot. prac nad obniżeniem chodnika na skrzyżowaniu u. Henryka III z ul. Jana Pawła w Siechnicach
- Treść zmiany:
- Utworzenie dokumentu.
- Dotyczy dokumentu:
- Interpelacja BRM.0003.36.2020 r. – K .Mońca - dot. zainstalowania wyniesionych przejść dla pieszych
- Treść zmiany:
- Utworzenie dokumentu.
- Dotyczy dokumentu:
- Zapytanie BRM.0003.35.2020 r. – Ł. Kropski - dot. udzielenia informacji o podjętych działaniach w celu rozwiązania problemów zastoin wodnych po obfitych opadach
- Treść zmiany:
- Utworzenie dokumentu.
- Dotyczy dokumentu:
- Ogłoszenia o naborze na stanowisko ds. utrzymania mienia komunalnego w Wydziale Komunalnym
- Treść zmiany:
- Utworzenie dokumentu.
03.11.2020
- Dotyczy dokumentu:
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla przebudowy drogi polegającej na budowie chodnika wraz z przejściem dla pieszych przy ul. Brochowskiej (działka nr 353/2 obręb Iwiny) w Iwinach i ul. Koreańskiej (działka nr 50/2 obręb Brochów) we Wrocławiu wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
- Treść zmiany:
- Dodano załącznik "zestawienie z otwarcia ofert 99.pdf"
- Dotyczy dokumentu:
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla przebudowy drogi polegającej na budowie chodnika wraz z przejściem dla pieszych przy ul. Brochowskiej (działka nr 353/2 obręb Iwiny) w Iwinach i ul. Koreańskiej (działka nr 50/2 obręb Brochów) we Wrocławiu wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
- Treść zmiany:
- Edycja dokumentu
- Dotyczy dokumentu:
- Protokół z sesji XXXI/20 Rady Miejskiej w Siechnicach z dnia 17 września 2020 r.
- Treść zmiany:
- Utworzenie dokumentu.
02.11.2020
- Dotyczy dokumentu:
- Zapytanie ofertowe dot. weryfikacji jednego sprawozdania okresowego za okres od 01.01.2020 r. do 31.10.2020 r. wraz z rozliczeniem i zestawieniem dokumentów księgowych, w ramach projektu pn.: „Realizacja pilotażowego projektu rozwiązań Smart City dla gminy Siechnice z uwzględnieniem strategii rozwoju gminy”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020, przez biegłego rewidenta
- Treść zmiany:
- Utworzenie dokumentu.
- Dotyczy dokumentu:
- Informacje dotyczące podstawowej kwoty dotacji i statystycznej liczby dzieci - aktualizacja październik 2020 r
- Treść zmiany:
- Edycja dokumentu
- Dotyczy dokumentu:
- Informacje dotyczące podstawowej kwoty dotacji i statystycznej liczby dzieci - aktualizacja październik 2020 r
- Treść zmiany:
- Usunięto załącznik Informacje dotyczące podstawowej kwoty dotacji istatystycznej liczby dzieci - aktualizacja październik 2020 r.pdf
- Dotyczy dokumentu:
- Informacje dotyczące podstawowej kwoty dotacji i statystycznej liczby dzieci - aktualizacja październik 2020 r
- Treść zmiany:
- Dodano załącznik "Informacje dotyczące podstawowej kwoty dotacji istatystycznej liczby dzieci - aktualizacja październik 2020 r..pdf"
- Dotyczy dokumentu:
- Informacje dotyczące podstawowej kwoty dotacji i statystycznej liczby dzieci - aktualizacja październik 2020 r
- Treść zmiany:
- Utworzenie dokumentu.
- Dotyczy dokumentu:
- Udzielenie Gminie Siechnice dwóch kredytów długoterminowych w łącznej wysokości 40 935 000,00 PLN, w podziale na 2 zadania: Zadanie 1 – Udzielenie w roku 2020 kredytu długoterminowego w wysokości 23 000 000,00 PLN, Zadanie 2 - Udzielenie w roku 2021 kredytu długoterminowego w wysokości 17 935 000,00 PLN.
- Treść zmiany:
- Dodano załącznik "Ogłoszenie o wyborze oferty Zadanie 2.pdf"
- Dotyczy dokumentu:
- Udzielenie Gminie Siechnice dwóch kredytów długoterminowych w łącznej wysokości 40 935 000,00 PLN, w podziale na 2 zadania: Zadanie 1 – Udzielenie w roku 2020 kredytu długoterminowego w wysokości 23 000 000,00 PLN, Zadanie 2 - Udzielenie w roku 2021 kredytu długoterminowego w wysokości 17 935 000,00 PLN.
- Treść zmiany:
- Edycja dokumentu
- Dotyczy dokumentu:
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla rozbudowy i przebudowy ulicy Czeremchowej w Siechnicach wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
- Treść zmiany:
- Dodano załącznik "Ogłoszenie o unieważnieniu.pdf"
- Dotyczy dokumentu:
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla rozbudowy i przebudowy ulicy Czeremchowej w Siechnicach wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
- Treść zmiany:
- Edycja dokumentu
- Dotyczy dokumentu:
- Udzielenie Gminie Siechnice dwóch kredytów długoterminowych w łącznej wysokości 40 935 000,00 PLN, w podziale na 2 zadania: Zadanie 1 – Udzielenie w roku 2020 kredytu długoterminowego w wysokości 23 000 000,00 PLN, Zadanie 2 - Udzielenie w roku 2021 kredytu długoterminowego w wysokości 17 935 000,00 PLN.
- Treść zmiany:
- Dodano załącznik "Ogłoszenie o wyborze oferty Zadanie 1.pdf"
- Dotyczy dokumentu:
- Udzielenie Gminie Siechnice dwóch kredytów długoterminowych w łącznej wysokości 40 935 000,00 PLN, w podziale na 2 zadania: Zadanie 1 – Udzielenie w roku 2020 kredytu długoterminowego w wysokości 23 000 000,00 PLN, Zadanie 2 - Udzielenie w roku 2021 kredytu długoterminowego w wysokości 17 935 000,00 PLN.
- Treść zmiany:
- Edycja dokumentu
- Dotyczy dokumentu:
- Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych w ramach projektu "WDROŻENIE USPRAWNIEŃ ORGANIZACYJNYCH GOPS"
- Treść zmiany:
- Dodano załącznik "OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA.pdf"
poprzednia ... 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 ... następna
Menu przedmiotowe
- PRAWO LOKALNE [statut /podatki/opłaty/budżet/uchwały]
- RADA MIEJSKA W SIECHNICACH
- PORADNIK INTERESANTA
- AKTUALNOŚCI [obwieszczenia/oferty pracy/ewidencja danych o środowisku]
- PRZETARGI [zamówienia /sprzedaż nieruchomości]
- MAJĄTEK PUBLICZNY [ciężary publ. /dług /pomoc /stan mienia]
- KONTROLE [wewnętrzne /zewnętrzne]
- OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
- STRATEGIE/PROGRAMY/PLANY/PROGNOZY/STATYSTYKA
- RAPORT O STANIE GMINY / SPRAWOZDANIA
- WYBORY i REFERENDA
- KONKURS ŻŁOBKOWY
- ZGROMADZENIA PUBLICZNE
- ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
- PETYCJE
- DOTACJE PODMIOTOWE DLA PLACÓWEK OŚWIATOWYCH
- Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021
- SPIS ROLNY 2020
- RODO
- Centralny Rejestr Umów
- Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021
- Klauzula dostępności